×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 797

کیت محتوا

توسط سه شنبه, 11 اسفند 1394 02:35
(1 رای)
کلیک: 2448 بار -

منظور از کیت محتوا افزونه جانبی است که کمک می کند مطالب را بصورت دسته بندی و منظم منتشر کنید. قابلیت پیوست فایل، گالری، فیلدهای سفارشی و فرم ارسال نظر همه در یک افزونه قرار گرفته اند.

در طراحی این قالب از کیت محتوای معروف k2 استفاده کرده ایم. کدهای CSS بصورت سفارشی نوشته شده تا افزونه بیشترین هماهنگی را با قالب داشته باشد. همچنین تعدادی ماژول جانبی نیز نصب شده اند تا مطالب را به شیوه ای متفاوت و دلچسب به کاربر نمایش دهند. در طراحی این قالب از کیت محتوای معروف k2 استفاده کرده ایم. کدهای CSS بصورت سفارشی نوشته شده تا افزونه بیشترین هماهنگی را با قالب داشته باشد. همچنین تعدادی ماژول جانبی نیز نصب شده اند تا مطالب را به شیوه ای متفاوت و دلچسب به کاربر نمایش دهند. در طراحی این قالب از کیت محتوای معروف k2 استفاده کرده ایم. کدهای CSS بصورت سفارشی نوشته شده تا افزونه بیشترین هماهنگی را با قالب داشته باشد.

همچنین تعدادی ماژول جانبی نیز نصب شده اند تا مطالب را به شیوه ای متفاوت و دلچسب به کاربر نمایش دهند. در طراحی این قالب از کیت محتوای معروف k2 استفاده کرده ایم. کدهای CSS بصورت سفارشی نوشته شده تا افزونه بیشترین هماهنگی را با قالب داشته باشد. همچنین تعدادی ماژول جانبی نیز نصب شده اند تا مطالب را به شیوه ای متفاوت و دلچسب به کاربر نمایش دهند.

بروزرسانی درچهارشنبه, 31 مرداد 1397 10:38

دیدگاه خود را ارسال نمایید